شهر خنده

این سایت فضایی است برای خنده . پس بخند خخخخ

شهر خنده

این سایت فضایی است برای خنده . پس بخند خخخخ

این سایت فضایی است برای خنده . پس بخند خخخخ

اگه میخوای بخندی و از شدت خنده به خودت برینی

این سایت جای خوبیه . !!!!! ( خخخخخخ )


city-khande / شهر خنده

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲
  • ۰

مطالب خنددار 7

1

‏اونقدر تو ذهنم با بقیه دعوا و کتک کاری کردم



 که مطمئنم همین روزا یه "پلیس افکار" واسه چلوگیری از جرایم ذهنی تشکیل میدن 😐😐😐😐


...................................


2

تنها برتری ما نسبت به نسلهای قبلی و بعدیمون اینه که


هرروز که بخوایم میتونیم دوش بگیریم.
قبلتر از ما حموم نبود،
بعدتر از ما آب نیست 😒😏

...................................


3

من وقتی میرم یه مهمونی که خیلی هم باهاشون

رودربایستی دارم ،

وقتی که یه سکوت مسخره حکمفرما میشه اونوقت

از شکمم صدای حیوانات ماقبل تاریخ درمیاد که همه میگرخن !

اصن ی وضعی !
باغ وحشیه واسه خودش !😂😂✌


...................................


4

تو زندگی هر پسر ایرانی



.دختر همسایه نقش مهمی رو ایفا میکنه😂😂😂😂


...................................


5

اسکار وحشتناک ترین جمله خبری تعلق میگیره به :



"سلام ، یه زحمتی دارم برات"😂😂


...................................


6


صبح ساعت ۷ امتحان داشتم زنگ زدم به دوستم میگم

کسی خونه ما نیست یادت نره ۶:۳۰ زنگ بزن به گوشیم منو بیدار کن !


برگشته میگه : ببین من یادم میره یه ریع قبلش یه تک بزن 😐


...................................


7

اگر اینجا ژاپن بود


 الان از پارک دوبل خانما برق تولید میکردند 😐


...................................


8

رفتم داروخانه چسب زخم بگیرم

نداشتن


دختره افتاده دنبالم
میگه
خودم مرهم زخمات میشم
چشم و چراغ خونت میشم 😳😳😳

چه داستانی داریما😆😆😆


...................................


9

ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺪﺭﻡ ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ ﻋﺸﻘﻢ ﮐﺠﺎﺑﻮﺩﯼ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺩﯼ...😒☺️

ﻣﯿﮕﻢ : wc

ﻣﯿﮕﻪ: ﻭﺍﺍﺍﯼ ﭼﻪ ﺗﻔﺎﻫﻤﯽ ﻧﻔﺲ😐

 ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮕﻪ : 2 ﺩﺍﺷﺘﯽ ﯾﺎ 1😳

میگم: 2

ﻣﯿﮕﻪ :ﻭﺍﺍﺍﺍﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﻮ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﯾﻢ... 😐😐😐



ﻋﺎﻏﺎ ﺷﻮﻫﺮ ﮐﻤﻪ

ﺳﺮ ﺭﯾـــﺪﻧﻢ ﺷﺪﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﻗﺎﻟﺐ ﮐﻨﻪ😥


...................................


10

گوشیه دوس دخترمو گرفتم رفتم تو مخاطبینش

گفتم رضا کیه گفت دوست اجتماعی،
گفتم جواد کیه گفت همکلاسی کلاس زبانم،

گفتم علی کیه گفت حکم داداشمو داره،
 گفتم سعید کیه گفت آدم یه همکلاسی که نداره

گفتم آرزو کیه؟؟؟؟؟



گفت: تویی گذاشتم مادرم شک نکنه 😂😂😂😂



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی